Preview

aprilie 22, 2009

salut stimatii mei cititori, aceea ce se incapatzaneaza sa creda, ca voi scrie ceva istetz, sau nostim, si pe cei care intra pe blogul meu ca sa se simta bine raportandu-se cu mine.

Tzin sa va anunt ca hi5.com nu mi-a raspuns…da’ nici io nu mi-am sters contu’ de la ei, deci io si cu ei, suntem 2 nehotaratzi, da’ probabil ei au niste avoatzi mai bine platitzi 🙂

Voi scrie in curand un mail catre cei de la revista maxim, va rog revenitzi.

Eu caut avocat! tu   ?


David si Goliat

aprilie 15, 2009

Salut mult stimatii mei cititori, stiu ca nu am mai scris de mult, si nici macar nu ma pot scuza zicand ca am fost sa-mi cumpar un AUDI, caci nu am facut-o 😦

In schimb, tocmai am facut ceva ce ar trebuii ca fiecare dintre noi sa poata face, bine, actul meu a fost infim, dar ideea persista, si anuem de a rezista impotritriva unei entitati precum o corporatzie, sau ceva de genul, uitati ce tocmai am scris si trimis celor de la hi5, sper sa va amuze.

din mailul tocmai trimis : „dear hi5 staff,
for someone who works in the business i kinda admired your fast growing rate, and the grate response times of your web apps, but let me tell you hi5, you screw up, and you screw up big time.

now, at this instant i really hate you guys, i am a member for almost 5 years now, and i enjoyed using your site, but most of all i enjoyed having a repository for my  photos, a place from which i can download them on the fly and use them to best suit my needs, but this feature essential to me and i am sure to many other is gone! i understand that you guys must address some privacy issues,but please let me download them! me, just me, the owner of the specific photo, if your hackerz cant manage this trivial task, i will be more than happy to provide you the necessary code, for a can of coca-cola, that’s it, no strings attached.
And what is this stuff that you make it hard for me to write you a complain letter ? don’t you love us anymore hi5 ? us your users ? do you remember when you used to send me all kinds’ of emails?
anyway, i hate you hi5.i almost deleted my account this evening,please reply me.

your once loving fan, stefan.”

sunt curios sa vad ce vor raspunde 🙂

Ei dragii mei, asta a fost, va salut respectuos pe totzi, si va pup pe toate (care suntetzi dragutze).

Eu caut avocat! tu   ?


Avocatul corect pentru procesul incorect

aprilie 5, 2009

Asa cum am mai spun noi traim in istorie.Itoria fiind imbinarea dintre timp si loc, si cum cei mai multi dintre noi stiu, acest plan teluric in care ne ducem simpla si scurta noastra viata nu este mereu in concordanta cu „spiritul vremii”,lasati-ma sa exemplific,io uras tiganii, nu pentru ca sunt diferiti, ci pentruu ceea ce sunt, urasca ca nu isi platesc taxele, ca fac cate o duzina de copii doar pentru a incasa alocatia si a-i trimite la cersit, pentru ca sutn agresivi, pentru ca ne-au facut tara de ras, pentru ca statistic vorbind sunt liderii absoluti ai infractiunilor, si lista poate continua.

Dar totusi, acest „spirit al vremii” ne cere sa fim „corecti politic”, si nu „intoleranti”, uite io aleg sa fiu intolerant cu astfel de specimene, oare as putea gasi un avocat care sa ma reprezinte legal intr-o astfel de situatie ? Caci cu siguranta voi devenii tinta presei „umaniste” ce se va grabi sa ma dea ca exemplu pentru tot raul din lume, doar pentru ca am am avut neobrzarea de a-mi rosti umilele pareri, si nerusinarea de a-mi alege pe cine plac si pe cine sa nu plac.

Nu voi intrat intr-o dezbatere ce poate creste spre a inghiti punctiformul meu blog, si scopul acestuia, si anume de a gasi avocatul potrivit la momentul potrivit, si dincolo de asta apropierea omului comun de lumea juridica.

Salutam audienta, in special pe voracele nostru cititor Remi.

PS : fetele abia asteapta sa-mi iau AUDI :X

Eu caut avocat! tu   ?


De vorba cu cititorii III

martie 30, 2009

Vreau sa incept acest post, cu deja clasicele multumiri, dar care isi gasesc mereu locul, multumesc tuturor celor mi-au vizitat scheleticul blog si in mod deosebit celor care si-au rapit putzin din timpul lor pentru a lasa un comentariu.

Mi s-a semnalat ca sunt lenes.

Carmen spune:

„bai da’ n-am mai vazut asemenea posesor lenes de blog…ne-am saturat de postu’ asta, ceva nou cand apare?”

Da, recunosc, sunt lenes, imi asum treaba asta.

In continuare voi dori sa analizez unul din cele mai recente comentarii, si anume cel plasat de Fabrizio:

„Cred ca daca ai bani si esti dispus sa-i irosesti pe o consultatie, vei gasi oricind un avocat care sa te asculte. Personal nu cred ca ai dreptate, nici cu transportul gratuit nici cu incalcarea dreptului la libera circulatie.

Incep cu a doua: dreptul la circulatie nu ti-a fost incalcat. Nu te-a impiedicat nimeni sa circuli pe jos, cu taxiul sau cu trotineta. Dar utilizarea oricarui serviciu presupune acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare deci, prin simplul fapt ca te-ai urcat in autobuz sau tramvai, ai acceptat ca vei plati amenda in caz ca esti prins fara bilet.

Legat de prima idee, cea cu gratuitatea transportului in comun, eu zic sa vorbim peste un an, doi, cind n-o sa mai mergi cu ratb-ul (pentru ca o sa ai un Audi :) ) si o sa platesti impozite. Atunci, nu stiu daca o sa-ti convina sa platesti, din oficiu, pentru un serviciu pe care nu-l folosesti. Ti-o spune unul care n-are masina, merge destul de des cu ratb-ul si uneori plateste si bilet.”

In primul rand tin sa-i multumesc stimatului nostru cititor ca ne-a incantat cu un asemnea post, care ne pune in situatia de a gandi dincolo de prozaic, Mircea tu de ce nu pui astfel de post-uri ? esti prea ocupat sa te dai la Carmen ? (mai multe despre idila dintre Mircea si Carmen in sectiunea dedicata dreptului familial)

Nu voi comenta asupra primei afirmatii, aceea cu gasirea unui avocat dispus sa te asculte daca esti pregatit csa il stipendiezi, caci aceasta este o afirmatie „strait forward”, si nu atinge ideea de a gasi un avocat potrivit, nu doar unul care sa te asculte.

Afirmatia pretuitului nostru cititor, cum ca nu mi-a fost ingradit dreptul la circulatie este discutabila, io (precizez ca formula „io” nu este oltenism) ma referam la dreptul de a te retine in urma sesisarii folosirii necinstite a mijloacelor de transport, si in continuare cred ca am dreptate, in sensul ca nimeni inafara organelor abilitate ale statului nu are voie sa te retina, si nu, controlorii de RATB cu legitimatiile lor colorate nu sunt astfel de organe.

Cat despre afirmatia legata cu imoralitate aplicarii unei taxe cuiva care nu foloseste un servicium sunt de acord cu tine, se pare ca nu sunt singurul „libertarian” de pe blog, dar voi spune ca prefer o taxa asupra suferilor, mai ales celor de AUDI, pe care i-as incadra la categoria „lux”, pentru a finata transportul in comun, nu neaparat in totalitate, dar o vad ca o masura benefica, menita sa descurajeze folosirea automobilului personal intr-un oras deja sufocat de trafic cum este iubitul nostru Bucuresti si de asemena sa stimuleze folosirea mijloacelor de transport in comun, as putea sa vorbesc despre ALfred P. Sloan si cum a influentat el modul in care noi privim azi transportul in marile orase.

Astea fiind zise, tin sa va multumesc voua stitatilor nostrii citittori.

P.S. : abia astept sa-mi iau AUDI :X

Eu caut avocat! tu   ?


Avocatul potrivit

martie 25, 2009

Locuiesc in Bucuresti.Locuiesc in bucuresti si nu am AUDI, inca.Si prin urmare imi fac veacul prin mijloacele de transport in comun, nu voi intra intr-o polemica pe baza infrastructurii defectuase si ale tuturor neajunsurile ei, si ma voi rezuma la a spune faptul ca de cele mai multe ori incerc sa fentez RATB-ul, si de cele mai multe ori imi iese.

Imi recunosc vina, nu ar fi trebuii sa merg fara bilet. dar cred in ideea ca transportul public ar trebuii sa fie gratuit, adica finantat din taxele locale, dar aceasta discutie nu isi are locul aici.

Si astazi m-am prins, nu aveam bilet, si dupa o scurta polemica, tanti controlor s-a oferit sa fie mituita pentru 10 RON, suma considerabil mai mica decat cei 5 RON pe care i-am dat ultima oara 🙂

Dar, nu ar fi fost dragut sa pot contatta un avocat in legatura cu faptul ca pentru o scurta perioada mi-a fost incalcat dreptul la libera circulatie?  Asta in natura mea de contravenient, si nu de infractor.Dar unde sa gasesc un avocat dispus sa asculte astfel de mizilicuri ? La un raspuns pentru intrebarea asta inca mai lucrez, cand voi afla, voi impartasi cu voi.

Eu caut avocat! tu   ?


Etnii problematice

martie 24, 2009

In primul rand, vreau sa va asigur pe voi, distinsii mei cititori, ca acesta blog este unul „corect politic”, serios, chiar este!

Dar totusi in dorinta noastra de a va satisface nevoile legate de gasire unui avocat,  si implicit de rezolvarea optima a problemelor legale pe care le aveti, sau simpla curiozitate juridica, cum au nevoie unii dintre voi.

In continuare, vom merge pe un drum cunoscut noua, analizand unul din comentariile voastre.

mandrila_soare spune:

„am o problema grava am primit amenintari de la un grup de RROMI si as avea nevoie de un avocat ca sa obtin un ordin de restrictie,stiti unde pot gasi unul?”

In primul rand, desi pe acest blog suntem corecti politic, nu putem folosi cuvinte „artificiale”, deci, vom presupune ca ai o problema cu un grup de tzigani.

Si putem spune ca te intelegem, si noi am dori sa se poata obtine un astfel de ordin fata de toti tziganii, pentru tot teritoriul romaniei.

Acum, in ceea ce priveste problema ta, ar fi excelent un mediu in care poti cauta si gasi avocati, atat „la pont”, dupa o oarecare indexare, sau chiar cautatnd dupa problema ta!

Cand vom gasi un astfel de mediu, te vom anunta negresit!

In continuare multumit cititorului nostru fidel.

Eu caut avocat! tu   ?


De vorba cu cititorii II

martie 19, 2009

In continuare, in incercarea noastra de a ne apropia de publicul nostru vom mai analiza cateva din comentariile voastre.

Carmen spune:

„in loc sa stai la filosofat mai bine ai munci!”

Multumim cititoarei noastre avide Carmen, apreciem modul feroce in care ne devoreaza scrierile.In continuare sa-i analizam comentariu.

Dar Carmen, nu pretind ca ceea ce incercam noi sa facem aici este filosofie, cel putin nu una care sa merite sa poarte acest nume maret, dar nu crezi ca este si aceasta o munca ? nu una atat de utila in mod direct, dar totusi o munca.Sper ca esti atat de harnica pe cat le ceri altora sa fie, si chiar daca nu ar fi asa, noi te-am indragi oricum, caci esti cittitoarea noastra fidela, daca am avea bani, te-am scoate la un suc, dar cum ai spus-o chiar tu, nu muncim..deci asteptam sa faci tu cinste.

Multumim Carmen!

Mircea spune:

„Carmen mai bine mi ai da tu id ul de mess ”

In continuare vom analiza o afirmatie cotidiana, ceea ce nu imi face deosebita placere, trebuie sa recunosc.

Pana acum acest mediu a fost unul al ideiilor, al dezbaterilor sociale despre avocati si rolul lor in societatea contemporana, in uniunea dintre „timp” si „teluric”, „in istorie” cum ar spune regretatul profesor Nae Ionescu.Dar uite, ca intre discutiile despre avocati, utilitatea lor, si consultanta legala, ieftina si la indemana oricui isi fac aparitia astfel de replici, este trist sa vad acest tanar ratacind in cautarea placerilor trupesti!Si vreau sa o anunt pe stimata domnisoara Carmen, ca o vom ajuta sa isi gaseasca un avocat pentru a-l aduce in fata legii pe acest mitocan, care in mod clar aduce un afront femeilor din lumea intreaga facand din ele niste obiecte sexuale! Pe aceasta cale ne afirmam inca o data prietenia catre toate femile frumoase din lume!

Deci draga Carmen, te vom sprijini sa gasesti un avocat care sa te reprezinte.

Acestea fiind zise, ii multumim lui Mircea pentru atentia acordata.

Eu caut avocat! tu   ?


De vorba cu cititorii

martie 19, 2009

Multumesc celor care mi-au vizitat tanaru meu blog, m-am gandit ca ar fi dragut sa adresez cateva din aspectele ridicate de voi, apreciatii mei vizitatori, deci sa o luam in ordinea inscrierii.

Angelica spune:

„Daca ar surveni ceva neplacut vreodata si as avea nevoie de un avocat, as merge pe sondaje in cercul de prieteni:” Care-i cel mai bun?”. Nu ma bazez pe reclame scrise…”.

Si noi raspundem :

Draga Angelica, multumit ca ne-ai vizitat si apreciem comentariul tau, dar totusi vreau sa iti spun ca nu sunt de acord cu afirmatiile tale, de ce doar intr-o napasta ar trebuii sa cauti un avocat ? daca te casatoresti cu un ins ultra bogat si batran, si aflii ca ticalosul te inseala cu menajera rusoaica pe nume Svetlana ? nu ai vrea sa-i iei mitocanului jumatate din avere ? si nu crezi ca ai putea fi ghidata in aceatsa insprava de un avocat ?

Eu cred ca da, si sunt de parere ca la o analaiza mai atenta si tu imi vei da dreptate.

In continuare, tu spui ca nu ai icnredere in „reclamele scrise”, voi presupune ca te referi la „traditional media”, adica chestiile tiparite, si aici itzi voi da dreptate, din doua motive: 1. chestiile scrise gen ziare, reviste, etc. sunt de cele mai multe ori publicate de firme mari.Firme care nu isi iubesc cititorii si care traiesc in lumea lor, firme gata sa ne vanda pe noi cititroii, sa ne trimita pe calea gresita doar pentru a satisface un client, si 2: reclame scrise nu sunt foarte actuale, fiind prin natura lor rigide astfel e probabil ca tu sa vezi ceva care sa nu mai fie actual.

Cat despre cercul tau de prieteni, nu ar fi grozav ca sa exista o comunitate pe net care sa te ghideze ?

Multumim Angelica!

Eu caut avocat! tu   ?


Avocati si notari

martie 19, 2009

Avocati si notari, notari si avocati, doua „persoanje” ce influenteaza profund viata noastra sociala, oricat de prozaica ar fi ea.Acest lucru se intampla chiar daca vrem sau nu asta, si chiar mai mult,cu sau fara cunostinta noastra.

Acum, este firesc ca atunci cand ne lovin de una din acele situatii cand ai nevoie de consultanta juridica, sau si mai crunt, cand o astfel de situatie te loveste pe tine, sa doresti ceea ce poate fi mai bun pentru a te ajuta sa treci peste neajunsurile momentului, desigur sub un raport calitate-pret rezonabil si aici liniile noastre de gandire coincid, cum gasesc eu asa ceva ? mai ales satisfacand nevoia mea de competenta si totusi la un pret rezonabil ?

Eu caut avocat! tu   ?


Caut avocat

martie 18, 2009

Uneori realitatea te pune in situatii ce necesita consultanta juridica, si asta te poate descumpani, caci stim cu totii cat de greu e sa patrunzi un domeniu in care nu ai experienta, mai ales unul usor labirintic pentru oamenii din exteriorul lui cum este cel juridic.

Si in cazul asta ce sa faci ? nu poti spera ca problema ta se va rezolva de la tine, sau poti spera asta dar de cele mai multe ori nu se va intampla.Observand treaba asta, daca esti ca mine, vei apela la bunul si ieftinul tau prieten,internetul, in demersul tau.

Eu caut avocat! tu   ?